Monday, October 24, 2011

My Beloved Friends...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Jika sebelum ini saya kongsikan perihal keluarga saya,hari ini saya mahu bercerita tentang kawan-kawan saya. Memang diorang ni kepala sewel dan sengal sikit (termasuk saya juga..).Happy-Happylah dengan gambar-gambar di bawah ini,ya!

 Bashirah berbaju kurung bunga-bunga kuning,Asykin yang berbaju putih plain...

 
Hairi si baju coklat dan berjam kuning,Faris si baju ungu n Aliff si baju..warna apa tu??heheheh

 
Saya,Aryuni n Aishah yang manis berbaju kurung...hahahaha(manis laa sangat)

Julia yang ayu bertudung belit-belit,Puteri yang ternganga dan Aishah yang merangkul erat bahu Puteri..

Erm..Itu sahajalah entri setakat ni...Harap-harap semua berpuas hatilah,ya...sekian,wassalam.



No comments:

Post a Comment