Saturday, March 3, 2012

Jalan-Jalan Cari Laptop.

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hai-Hai-Hai! Bertemu kembali kita di entri terbaru ini. Anda semua apa khabar? Saya sihat-sihat sahaja, tetapi sakit kaki kerana menjalankan aktiviti 'shopping' sejauh 6 kilometer. Haha. Seperti aktiviti balapan pula bunyinya.

Sudah beberapa hari saya dan keluarga menjelajah shopping complex mencari komputer riba. Cari punya cari... redah punya redah... jumpa juga komputer riba yang cantik menarik kau memang 'DA BOMB'. Haha. xD

Mahu tahu komputer apa?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

SONY VAIO!

Ciri-ciri:

*Warna merah jambu. <3
*Moden.
*Memang menepati citarasa!




Tiba-tiba....


Terlihat harganya. RM 2999 a.k.a RM 3000.

OH TIDAK!
OH TIDAK!
OH TIDAK!
(gema ala-ala berada di dalam gua.)

Mahalnya! Masalah terbesarnya sekarang, saya sudah jatuh cinta tergolek-golek dengan laptop ini.  Apabila lihat laptop lain, terasa tiada apa-apa yang istimewa. Betul-betul jatuh cinta pandang pertama!

Oh... biarlah saya sambung kisah __________ (boleh isi tempat kosong) ini di lain hari ya. Saya mahu buka facebook untuk mengubat jiwa yang duka lara.


-HidayahNizam a.k.a Admin Hidayah @ Fanpage AinMaisarah)

No comments:

Post a Comment