Thursday, April 19, 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Hello-hello. Tentu anda semua mahu tahu siapa saya, pemilik blog yang sangat cantik dan comel inikan? Eh, terlebih perasan pula. Maaf, sila jangan muntah hijau!

Hohoho. Ini adalah saya:

Eh! Bukan-bukan! Itu Yuna. Eh, baru perasan. Muka Yuna ada iras-iras Scha Al-Yahya. Apapun, ini adalah saya:

Hah! Ini baru betul saya. *Oh tidak, dalam gambar itu ,pipi ada jerawat. Terima kasih kerana telah menjatuhkan sahamku, jerawat. Hohohohoho.* Okey, walaupun agak malu-malu apabila menulis entri ini, harap jangan mempertikaikannya. Okey, marilah layan biodata diri saya yang tidak seberapa ini. (ewah, merendah diri pula. Menyampah!)


Nickname: Hidayah Nizam
Full name: Rahsia. Muahahahahaha.
Pekerjaan: Tolonglah. Saya masih seorang pelajar. Hohohohohoho.
Berat badan: Tolong jangan tanya. Membuatkan saya mahu mengunyah geram kentang goreng berminyak itu kerana berat badan tidak turun-turun. Mencanak naik adalah! =(

Favourite: Najwa Latif. AinMaisarah. Dan juga seseorang merangkap abang angkat saya. Hohohohoho. Bagi yang merasakan dirinya adalah insan bertuah itu, sila jangan perasan, saya bergurau sahaja. #berguraulah sangattt.#


Lagi? Emmmm. Entahlah ya. Mahu tulis apa lagi? Mahu no. telefonkah? Cuba tekan-tekan butang dan punat di telefon anda. Jika yang menjawab panggilannya saya, itu adalah no. telefon saya. Muahahahahaha.

Selamat berjumpa lagi.
Hidayah Nizam.

No comments:

Post a Comment