Wednesday, April 4, 2012

Hello! Hello! Echo!

Assalamualaikum. Selamat sejahtera. Hai. Hello. Jawab, jangan tak jawab. Okey, terover sudah. Muahahahaha.

WAJAH BARU BLOG SAYA!

Tepuk tangan-tepuk tangan!

Sudah tepuk tangan? Okey, berhenti. Tidak tepuk lagi? Tepuk sekarang. Okey, berhenti. Muahahaha. Ops,dah  merapu. Muahahahaha.

Macam mana? Cantik tak blog saya yang baru ini? Ada apa-apa cadangan? Mahu saya tambah kotak chatbox? Sila komen. Saya tidak mahu buat jika tiada siapa menyokong. Ewah! Ala-ala pilihan raya pula.

Suruh tambah header? Insyaallah, sabtu ini akan tiba motor aiskrim depan rumah saya  dan header akan cuba dipasang. Siapa yang buat header itu? Sudah tentu bukan saya. Dia ialah.....

(bunyi dram)

Nur Aina Syakirah!

Akak ni baik. (Dia form 4, yang form 5 ke atas sila pangggil dia adik ya. Muahahaha.) Sila add friend dia di facebook, jika rajin. Hohohohoho.

Kepada yang expert berblogger, sila beri pandangan anda. Apa perlu ditambah, dibuang dan segalanya yang bermula dengan 'di'. Jasamu dikenang dalam doa makanku.

Sekian daripada adik yang lawa,
Hidayah Nizam. (sila add friend saya juga. hohohohoho.)

No comments:

Post a Comment